Senin, 24 Desember 2012

APA PERLU AKU BUAT ?? BANTU AKU SEMUA..MALWARE JAHANAM !

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Siapa leh jelaskan n cadangkan apa tindakan aku untuk setelkan masalah ini,bila aku p ke dashboard mesti kuar ni,aku wisau ni..please bantu aku..sebelum apa2 terjadi kt blog aku..apa perlu aku buat ek???

apo kono eh malware

Hahahaha...soalan d atas tu panic semacam je kan...biasa la 1st time tgk warning mcmni,mcm2 fikir dlm kepala otak ni...mesti ramai y terkena mcmni kan..so untuk menyetelkan mslh ni,korg kena trace n delete code yang dlm warning,sbg contoh di atas "www.hafeezcentre.pk"...paham x?lau xpaham gak leh rujuk 
*Sebnarnya aku pn baru je kna warning mcmni,tp aku xbuat apa2 pn,ngan sendiri die dh xkua,biasa bila aku klik dashboard dlm 4,5 sec kua warning ni,tp skrg ntah dh xde,mgkin Kapersky aku kick ! die kot :-)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar