Rabu, 26 Desember 2012

Siapa Nak iPhone 5 ?

Kira-kira sebulan lepas, saya berpeluang menguji iPhone 5, terima kasih kepada rakan yang sanggup ke Singapura bagi mendapatkan stok tersebut. Sebelum ini, model iPhone terakhir yang saya miliki hanyalah 3GS. Selepas itu, saya kurang menggemari model yang dipasarkan termasuk iPhone 4 atau 4S. Pastinya, iPhone 5 banyak memberikan perubahan kepada gajet iPhone saya.

Tetapi terdapat beberapa ciri-ciri baru yang saya benar-benar suka. Malah, saya percaya ciri-ciri baru akan membantu mana-mana pengguna untuk menjadi lebih produktif dan boleh benar-benar menjadi dapatkan lebih banyak dicapai dari tapak tangan mereka berbanding sebelum ini.

gadget terkini,iphone 5,phone terbaru

nak tengok iPhone 5 colour lain ?,klik gambar


HARGA: bermula RM2,199 (16GB)
KAD SIM: nano sim
DIMENSI: 123.8 x 58.6 x 7.6 mm
BERAT: 112g
PAPARAN: 4.0 inci, 640 x 1136 piksel
RAM: 1GB
KAMERA: 8 megapiksel
OS: iOS6
CPU: Dual-core 1.2 Ghz

Nilai: 9/10
Ciri-Ciri: 9/10
Prestasi: 9/10
Rekaan: 8/10
Penggunaan: 9/10

Hasil Ujian: Skrin lebih besar benar-benar menaikkan standard iPhone

Skor: 9/10

Tidak ada komentar:

Posting Komentar