Minggu, 16 Desember 2012

TINGKATKAN JUMLAH FOLLOWERS DAN HITZ DENGAN "SIMPLE EX.LINK MANUAL SYSTEM"

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

cara tingkatkan trafik blog

Saya ingin memperkenalkan satu sistem yang sangat mudah dan berkesan secara manual iaitu "Simple Ex.Link Manual System"...sistem ini adalah satu sistem kerjasama di antara followers2..

Perkara pertama yang anda mesti buat ialah :
  • Wajib follow blog ini
  • Komen entri ini dengan nyatakan link blog korang
  • Review dan follow kesemua link2 blog yang ditinggalkan di entri ini
Bagaimana sistem ini berfungsi ?
  • Secara manual nya saya akan follow back link2 blog yang ditinggalkan di entri ini.Followers2 lain juga akan review n follow blog anda..perkara yang sama akan berulang oleh followers2 lain..tetapi anda tetap tidak akan rugi jikalau followers2 lain tidak review dan follow anda kerana saya tetap akan review dan follow anda,sekurang2nya bertambah la seorang followers anda.(itu perkara wajib saya akan lakukan,jika saya xfollow anda,anda boleh buat complaint di shoutbox saya).

* Sistem ini manual sepenuhnya,anda kena lakukan semua perkara di atas..sistem ini akan
   berkesan sepenuhnya atas kerjasama diantara kesemua followers2..INSYALLAH!


psssstt!!! ..... WAJIB FOLLOW BLOG INI
                     SUNAT KOMEN

Tidak ada komentar:

Posting Komentar