Sabtu, 22 Februari 2014

Fesyen Siti Saleha paling janggal di Anugerah Drama Festival KL 2014

Fesyen Siti Saleha Paling Janggal di Anugerah Drama Festival KL 2014. Foto dan Gambar Siti Saleha di Anugerah DFKL 2014 dengan Busana Mewah yang digayakannya mendapat kritikan hebat. Bukan kerana pakaiannya sexy tetapi kerana Fesyen Selebriti itu kelihatan amat janggal sekali. Namun lain pula ceritanya dengan Penampilan Nur Fathia yang Memukau di Malam Anugerah Drama Festival KL.


Fesyen Siti Saleha paling janggal di Anugerah DFKL 2014 - Nampaknya, Foto Gambar Siti Saleha di Siti Saleha di Anugerah Drama Festival KL 2014 dengan Busana Mewah yang digayakan pelakon Siti Saleha di Anugerah Drama Festival KL 2014 tidak begitu sesuai dengan dirinya. Semacam ada yang tak kena sehingga penampilan beliau malam tadi kurang menyerlahkan malah sedikit kelihatan berusia.


Bukan setakat Media yang perasaan dengan perkara tersebut tetapi juga beberapa pengomen tegar di Portal Selebriti. Mungkin Siti Saleha perlu lebih teliti membuat pemilihan fesyen supaya penampilannya sentiasa memukau dan menawan seperti Nur Fathia dan Anzalna Nasir. Lihat saja Gambar Siti Saleha yang berpakaian janggal di ADFL 2014.






Artikel dan Grafik dalam Entri Fesyen Siti Saleha paling janggal di Anugerah Drama Festival KL 2014 adalah sumber dan rumusan dari beberapa laman blog dan laporan berita tempatan. Penghargaan kepada sumber informasi yang bermanfaat ini. Semoga sebaran coretan memberi inspirasi dan berfaedah untuk semua.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar