Kamis, 27 Februari 2014

Punca pengacara Awal Ashaari tinggalkan Melodi?

Kenapa Awal Ashaari tinggalkan Program Melodi. Apakah Sebab dan Punca pengacara Awal Ashaari tinggalkan Melodi? Gosip mengenai Pelakon dan pengacara Awal Ashaari dikatakan bakal meninggalkan #Melodi selepas pihak produksi mendapat pengganti baru di mana hos tersebut merupakan seorang pelakon wanita yang dikenali ramai.

Punca pengacara Awal Ashaari tinggalkan Melodi?


Sebab dan Punca pengacara Awal Ashaari tinggalkan Melodi. Penukaran hos ini dibuat kerana kononnya berpunca daripada kegagalan Awal mengacara program tersebut dengan baik dan mempunyai masalah disiplin kerja. Pelakon dan pengacara Awal Ashaari dikatakan bakal meninggalkan Melodi selepas pihak produksi mendapat pengganti baru di mana hos tersebut merupakan seorang pelakon wanita yang dikenali.


Bagaimanapun Awal menafikan tuduhan tersebut menerusi sebuah media dimana Awal Ashaari menafikan gosip yang tersebar dan menyifatkan berita tersebut sekadar khabar angin kosong yang hanya dibuat oleh individu yang tidak bertanggungjawab serta tidak berpuas hati dengan dirinya.


Jika betullah khidmat saya tidak lagi diperlukan dalam Melodi sudah tentu pihak produksi memberitahu saya awal-awal.

Saya juga mendapat tahu kononnya ada beberapa pelakon yang sudah menjalani uji bakat sebagai pengacara Melodi tetapi apabila ditanya kepada pihak produksi mereka menafikan tentang hal itu.


Sebagai bukti dia masih Pengacara Sah Program Melodi, Awal memberitahu telah menyambung kontrak selama setahun lagi dengan TV3. Maka tiada Punca pengacara Awal Ashaari tinggalkan Melodi. Ia adalah Gosip liar semata-mata dan sengaja ingin menimbulkan kontroversi murahan.


Alhamdulillah, rezeki di Melodi masih di pihak saya. Malah saya telah disambungkan kontrak selama setahun lagi. Saya tahu, menjadi pengacara Melodi bukannya mudah kerana tanggungjawab dan risikonya sangat tinggi.

Apalagi apabila membabitkan berita-berita sensasi, ada rakan-rakan artis yang tidak mahu berkawan dengan saya lagi gara-gara kisahnya keluar dalam Melodi. Sedangkan saya sekadar menjalankan tugas sebagai sahaja.

Artikel dan Grafik dalam Entri Punca pengacara Awal Ashaari tinggalkan Melodi? adalah sumber dan rumusan dari beberapa laman blog dan laporan berita tempatan. Penghargaan kepada sumber informasi yang bermanfaat ini. Semoga sebaran coretan memberi inspirasi dan berfaedah untuk semua.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar