Sabtu, 27 April 2013

5 Rahsia Hack 8Share.com Untuk Earning Berganda

8share.com,cara hack 8share.com,cara tingkatkan earning 8share.com


Ramai sudah mengetahui apa itu 8share.com dan sudah menjana pendapatan dengannya. 8Share.com menyediakan beberapa cara mudah untuk anda menjana pendapatan secara online dengan mudah seperti menjawab survey ringkas, invite rakan anda untuk join sekaki dan juga berkongsi kempen yang sedang berjalan daripada pengiklan.


#1. Pos Kempen Di Facebook

Semua orang ada Facebook kan? Facebook umpama dadah dalam dunia maya. Seharian tak dapat berfacebook boleh menyebabkan seseorang gelisah. Jadi gunakan kesempatan ini dengan kemaskini status Facebook anda berserta link kempen yang anda dapat.

Namun, anda diingatkan supaya tidak masukkan kesemua link kempen anda sekaligus pada 1 status kerana tindakan anda boleh menyebabkan anda diban dari 8share.com selama-lamanya. Hanya 1 link untuk 1 kempen pada 1 status Facebook.

#2. Tweetkan Kempen Di Twitter

Twitter merupakan medium sosial yang amat mudah dan menyeronokkan. Caranya sama seperti anda kemaskini status Facebook anda. Kemaskini status twitter anda dengan link kempen dan klik tweet.

#3. Promosi Di Blog

Beruntunglah jika anda mempunyai blog yang mempunyai trafik yang tinggi. Anda boleh membuat artikel khas mengenai kempen yang sedang berjalan atau hanya meletakkan link kempen tersebut dimana-mana sahaja dalam blog anda.

Tapi berhati-hati. Anda dilarang meraih simpati daripada pengunjung blog anda seperti: “Tolong Klik Ya”, “Please Click This Ads” dan sebagainya yang mempunyai maksud yang sama.

#4. Update Status Pada Instant Messenger (IM)

Anda digalakkan untuk sertakan sekali link kempen anda pada mana-mana IM yang anda aktif seperti Yahoo Messenger, Gtalk, Skype dan lain-lain lagi.

#5. Emel Kepada Rakan

Berapa ramai yang menggunakan kaedah ini? Saya rasa mungkin ada 5% sahaja. Namun diingatkan jangan terlalu emel kepada rakan-rakan anda dengan link kempen kerana boleh menyebabkan anda dikira sebagai seorang kaki spammers oleh rakan anda!

Kesimpulan

8Share.com adalah satu platform mudah untuk anda membuat duit secara online walaupun anda tidak mempunyai blog. Cukup dengan Facebook, Twitter mahupun IM anda.

8share.com,cara hack 8share.com,cara tingkatkan earning 8share.com

Artikel Duit-duit !




Tidak ada komentar:

Posting Komentar