Minggu, 07 April 2013

Buat Duit Dengan Hanya Klik

Bagi mereka yang masih baru menceburkan diri dalam bidang perniagaan internet ini, anda pasti tercari-cari bisnes online apakah yang sesuai untuk diri anda. Ada banyak cara pendapatan online yang kita boleh cuba, ada yang senang dan ada yang susah. Tetapi untuk permulaan pada kita yang masih newbie memang banyak benda kena belajar.

Misi utama mestilah nak buat duit, tapi kadang-kadang usaha bagai nak rak tapi duit masih tak masyuk lagi. Percayalah, saya pernah melaluinya..Sampai tahap nak give up..

Tapi kat sini berita baiknya saya akan berkongsi satu cara bagaimana anda boleh terus menjana pendapat sampingan serta merta. Dalam dunia online buat duit cara ini dipanggil PTC iaitu Pay To Click. Anda akan dibayar setiap kali anda klik iklan.

Yang Bestnya Tentang PTC ini adalah :

> Anda akan dibayar dalam nilai matawang USD.
> Boleh terus bermula tanpa modal.
> Masa bekerja hanya 10 minit setiap hari.
> Senang dan mudah hanya klik iklan jer.

Jika anda buat carian di Google, program PTC bersepah dan anda jangan tak tahu ada yang PTC scam. Jadi kat sini saya akan kongsikan PTC yang betul sahaja. Neobux adalah program PTC yang paling lama dan terbukti kesahihannya. Company ini sudah bermula sejak 2008 lagi dan sehingga kini masih membayar.



Neobux mampu berikan pulangan yang lumayan jika anda sabar dan tahu teknik yang betul. Perlu diingatkan PTC adalah bukan skim cepat kaya, MLM dan seumpamanya. Untuk bermula anda hanya perlukan ;

> Komputer dan internet sahaja.


Potensi Pendapatan Dari Neobux :


Setiap satu klik iklan yang di klik akan dibayar dari $0.001 ke $0.020 bergantung pada jenis iklan dan akaun level anda. Anda akan bermula dari akaun Standart dan pendapatan akan berganda jika anda menaiktaraf ke akaun golden serta seterusnya Ultime. Percuma untuk akaun Standart, sekiranya ingin menaik taraf akaun (Upgred) anda perlukan sedikit modal pelaburan.

Jadual Dibawah menerangkan tentang pembayaran mengikut akaun dan jenis iklan ;



Bagaimana Nak Mendaftar??


Saya cadangkan anda terus bermula sekarang. Lagi cepat anda bermula maka lebih cepatlah dapat duit. Masa adalah kritikal dalam buat duit dengan PTC ini. Kuncinya kena bersabar sikit untuk berjaya. Tanpa membuang masa, seterusnya ikuti langkah mudah dibawah untuk mendaftar secara percuma.
Saya akan terangkan langkah demi langkah, untuk bermula anda hanya perlukan ;

> Laptop/PC
> Internet
> Ada akaun Pay Pal

Langkah 1

Untuk Register Neobux anda kena ada akaun Pay Pal. Kita akan dibayar (cashout) melalui Pay Pal. Jika tak tahu macam mana nak buat akaun Pay Pal, boleh klik sini

Langkah 2

Bila sudah ada akaun Pay Pal, boleh terus sign up Neobux ;

Klik Daftar Sekarang,




Pastikan anda menggunakan email yang sah dan sama dengan email Pay Pal anda. Isi semua maklumat dengan lengkap dan betul. Ini bagi mengelak dari mengalami masalah masa nak cashout duit nanti.






Langkah 3 

Selesai Pendaftaran anda sudah boleh bermula dengan klik iklan yang berwarna oren (wajib), hijau dan puple.






Tahniah ! jika anda sudah mula klik-klik iklan dapat duit.Sekiranya ada apa-apa pertanyaan atau tidak faham boleh bertanya diruang komen dibawah…Saya akan cuba menjawab dengan sebaik mungkin.

Credit to www.duitsambilan.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar